گله دارم سهراب...!

خرید بک لینک

گله دارم سهراب

خانه دوست فرو ریخت سرم

مانده ام عشق کجا مدفون شد ؟

به چه جرمی غزلم را خواندن ؟

به چه حقی همه را سوزاندن ؟

گله دارم سهراب

دل من سخت گرفته ست بگو :

هوس آدم ها تا کجا قلب مرا می کوبد ؟

تا کجا باید رفت تا ز چشمهای سیاه مخفی شد ؟

دوست دارم بروم ....

اینهمه خاطره را از دل من بردارید !

عشق را جای خودش بگذارید

بگذارید به این خوش باشم

به قول سهراب :

" پشت دریا ها شهریست که در آن هیچکسی تنها نیست "

" عشق بازیچه ی آدم ها نیست "

" زندگی عرصه ی ماتم ها نیست "

دوست دارم بروم .........

وبلاگ شخصی رضا غلامی فارسانی...

ما را در سایت وبلاگ شخصی رضا غلامی فارسانی دنبال می‌کنید

برچسب: گله دارم سهراب, نویسنده: بازدید: 289 تاريخ: پنجشنبه 1 مهر 1395 ساعت: 5:41

صفحه بندی