
گله دارم سهراب
خانه دوست فرو ریخت سرم
مانده ام عشق کجا مدفون شد ؟
به چه جرمی غزلم را خواندن ؟
به چه حقی همه را سوزاندن ؟
گله دارم سهراب
دل من سخت گرفته ست بگو :
هوس آدم ها تا کجا قلب مرا می کوبد ؟
تا کجا باید رفت تا ز چشمهای سیاه مخفی شد ؟
دوست دارم بروم ....
اینهمه خاطره را از دل من بردارید !
عشق را جای خودش بگذارید
بگذارید به این خوش باشم
به قول سهراب :
" پشت دریا ها شهریست که در آن هیچکسی تنها نیست "
" عشق بازیچه ی آدم ها نیست "
" زندگی عرصه ی ماتم ها نیست "
دوست دارم بروم .........
وبلاگ شخصی رضا غلامی فارسانی...ما را در سایت وبلاگ شخصی رضا غلامی فارسانی دنبال میکنید
برچسب: گله دارم سهراب, نویسنده: بازدید: 289